14 Nisan 2015 Salı

KAYBEDEMEM

Sana ben Leylalı gözlerle bağırırcasına susamam...
Seni ben tek kelam etmeden, kalem dahi oynatmadan yüreğime saramam...
Sana ben geç kalamam... Kaybedişlerin tesellisi bir avuç kömür karası..
Gözlerin benim olmadan ayaklarının dibinden ayrılamam...
Seni ben seversem gümbür gümbür
Oluk oluk..
İnce bir sızı gibi...
Ama aslında dişi bir aslan edasında.
Bir kızıl elma eşliğinde, bir güz baharında...
Seni ben seversem çağlayan bir dere boyunda..
Uyuyan bir volkan uyanışı gibi sersemce..
Hınca hınç sevgi dolu.
Seni ben seversem...
bir meşe ağacı altında.
Titrek bir lisanla.. Hüzünlü hücrelerimle şiirimin köşesine bir buse sıcaklığında dokurum...
Bir uyku boyunda ilmek ilmek işlerim zihnime.
Bir bardak acı çay dolusu içerim senden..
Bir maden ocağı karanlığında bir Eylül hazanında..
Akarım sana doğru seher vaktine ulaşıncaya dek..
Sana ben Leylalı bakışlarla susamam
Sana ben akarım ancak bir bahar türküsünü takınıp zülfü siyahımla...
Narin AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder