14 Ağustos 2015 Cuma

Merak Ediyorum !


Nasıl oluyor bilmiyorum. Merak ediyorum oluyor mu size de arada? Ortada hiçbir şey yokken, sebepsizce ama haksız yere değil... Oluyor mu hiç öylesine ağladığınız? Canınızı yakan olmadığı halde canınız yanıyormuş gibi hissettiğiniz... İsyan ettiğiniz oluyor mu hiç sıradan bir günde dağa, tepeye, göklere, bulutlara, hatta güneşli bir havaya...? Bağırasınız geliyor mu bağrınız yanarcasına? Ya da hıçkıra hıçkıra ağlayasınız tutuyor mu? Başa sarıp tekrar tekrar filmi izler gibi izlediğiniz oluyor mu hayatınızı..? Ve sonra kızdığınız oluyor mu kendinize ben gibi...? Yapacağınız seçimlerde bir yanınızın uçurum ve bir yanınızın karanlık olduğunu hissediyor musunuz? Merak ediyorum mutlu musunuz ey toplumun naif bireyleri? Huzurlu uyuyabiliyor musunuz yatağınızda. Yoksa kıvranıyor musunuz yatağın bir ucunda ben gibi... Nasıl hissediyorsunuz bilmek istiyorum.

Narin Aktaş
‪#‎NarinAktaş‬
‪#‎narinaktas‬

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder